יום שני, 11 בפברואר 2013

התחדשתי - יש לי בלוג

הי ,

הרבה זמן שאני מתכוונת להתחיל לכתוב בלוג, באמת !

אבל חיי היום יום המאוד דינמיים שלנו והעובדה שתמיד יש משהו מאוד חשוב ודחוף לעשות, דחק את המשימה הצידה.
אני מקפידה לקרוא בלוגים של קולגות, לומדת, תמיד,  וחושבת...גם לי יש מה לתרום (:
אז החלטתי סוף סוף להתיישב ולכתוב

שמי עינבר סלע,  עוסקת בתחום האיפור מזה כ 9 שנים.
מתגוררת ביישוב שערי תקווה, נשואה ואמא

אני לא יכולה לומר שמאז שהייתי ילדה ידעתי שאני רוצה להיות מאפרת.
העיסוק והאהבה לאיפור החלו קצת אחרי שילדתי את ביתי השניה.
הרגשתי שאני חייבת שינוי בחיים, חייבת שינוי, בשביל הנפש.
מאז ועד היום האיפור הוא חלק בלתי נפרד מחיי. 

מאוד פשוט לתאר את ההרגשה שלי כשאני מאפרת...העבודה עם אנשים משרה עלי אנרגיות מדהימות  ולא משנה באיזה תחום של איפור אני עוסקת באותו רגע,
כלה ביום חתונתה, אמא של חתן, חברה של...
יום צילומים לטלוויזיה או לעיתונות או בכלל
ציורי פנים לילדים או מבוגרים (שרק המבט במראה בסוף והחיוך על פניהם אומר לי שאני במקצוע הנכון)
או נשים שזה עתה סיימו סדנת איפור בה חלקתי עימן מהידע שלי.

זכיתי לעסוק במשהו  שאני אוהבת.

אשמח לחלוק את האהבה הזו  גם איתך

יום מקסים
עינבר






                                       

6 תגובות:

  1. אני העדות לכך שבחרת בדיוק במקצוע הנכון!! את מקצועית, איכותית, סבלנית, אחראית ואכפתית....עד עכשיו קשה לי לשכוח את ההרגשה שהיתה לי אחרי שאיפרת אותי לאחר לידת בני הבכור...וגם לא את התגובות המדהימות שקיבלתי...אין כמוך!!!! את מקסימה...והלואי שתצליחי!!!

    השבמחק
  2. ענבר ,אין ספק שאת עולה במדרגות הנעות לעבר ההצלחה ,זאת גם ההזדמנות להודות לך
    על האיפור המושלם שאיפרת אותי באירוע בר המצווה שלנו עלי והגשימי באהבה אורלי

    השבמחק